دانلود سریـال شـهرزاد (فصل 2)

دانلود فصل دوم سریـال شـهرزاد با لینک مستقیم

دانلود سریـال شـهرزاد فصل دوم 2 با کیفیت عالی

دانلود قسمت 6 فصل دوم سریـال شـهرزاد با کیفیت فوق العاده 1080p Full HD

قسمت ششم شـهرزاد 2 بـه کارگردانی حسن فتحی با لینک مستقیم

Download Serial Shahrzad S02E06 High Quality

قسمت ششم اضافه شد

ژانر : دیالوگ عاشقانه نصرت شربت در قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد درام ، دیالوگ عاشقانه نصرت شربت در قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد عاشقانـه
سال ساخت : 1395
کارگردان : حسن فتحی
نویسنده : حسن فتحی و نغمـه ثمـینی
تهیـه‌ کننده : محمد امامـی
خلاصه داستان : ماجرای فصل دوم از جایی شروع مـی‌شود کـه پس از مرگ بزرگ آقا اداره همـه چیز بـه قباد مـی‌ رسد و او همـه کاره دم و دستگاه دیوان سالار مـی شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد بـه مذاق بلقیس کـه در کرمان زندگی مـی‌کند خوش نمـی آید و او به منظور گرفتن قدرت از قباد بـه تهران مـی‌ آید و…

سریـال شـهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینـه‌ترین سریـال شبکه نمایش خانگی هست که داستان عاشقانـه‌ای را درون تهران قدیم روایت مـی‌کند. دیالوگ عاشقانه نصرت شربت در قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد «شـهرزاد» سومـین محصول شرکت تصویر گستر پاسارگاد مـی باشد. دیالوگ عاشقانه نصرت شربت در قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد حسن فتحی کـه افزون بر کارگردانی سریـال «شـهرزاد»، نویسندگی آن را نیز انجام داده، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمـی‌مـیرند، مـیوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است.

فصل دوم شـهرزاد از معدود سریـال هایی هست که به منظور ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیـادی شده. درست هست که گهگاه برخی شخصیت ها آن طور کـه باید شناسنامـه ای درست و قابل درک ندارند، اما مسئله اینجاست کـه حضور هیچ کدامشان بی دلیل نیست. از مادران و ان خانواده کـه بگذریم، دیگر نقش ها همگی درون پیشبرد اتفاقی مـهم تاثیر دارند. قسمت دوم شـهرزاد 2

تمامـی قسمت ها

خرید و دانلود همـه قسمت ها بـه صورت اورجینال (45 هزار تومان)

توجه : با خرید این بسته بـه تمام قسمت های فصل دوم بدون نیـاز بـه خرید مجدد درون زمان انتشار دسترسی دارید.


لینک های دانلود

قسمت 6

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.18GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 943MB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 600MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 386MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

قسمت پنجم :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.47GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.76GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 582MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 388MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

قسمت چهارم :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.47GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.76GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 582MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 388MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

قسمت سوم :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.42GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.73GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 671MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 430MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

قسمت دوم :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.42GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.73GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 671MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 430MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

قسمت اول :

خرید و دانلود کیفیت HQ 1080p (قیمت : 2500 تومان – حجم : 2.27GB)

خرید و دانلود کیفیت 1080p (قیمت : 2000 تومان – حجم : 1.62GB)

خرید و دانلود کیفیت 720p (قیمت : 1800 تومان – حجم : 761MB)

خرید و دانلود کیفیت 480p (قیمت : 1500 تومان – حجم : 409MB)

خرید و دانلود همـه کیفیت ها (قیمت 3000 تومان)

خرید و دانلود همـه قسمت ها

پشتیبانی : شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02177729557  ,  پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

هشدار مـهم به منظور دانلود سریـال

قبل از دانلود سریـال حتما نرم افزار مدیریت دانلود بر روی سیستم خود نصب کنید که تا در صورت توقف دانلود بتوانید دوباره آن را ادامـه دهید.

در صورتی کـه این نرم افزار ها را نصب نکرده و اقدام بـه دانلود سریـال کنید، ممکن هست فایل ناقص دانلود شود درون این صورت مسئولیتش متوجه خود شماست!

دانلود به منظور موبایل (اندروید)

دانلود به منظور کامپیوتر

موسیقی

محسن چاوشی و سینا سرلک – ای دریغا :

http://dl.iranjavanmusic.com/1396/02/18/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Fandak%20e%20Tabdar%20(Ft%20Sina%20Sarlak)%20(128).mp3

محسن چاوشی و سینا سرلک – فندک تب دار :

http://dl.iranjavanmusic.com/1396/02/18/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Fandak%20e%20Tabdar%20(Ft%20Sina%20Sarlak)%20(128).mp3

نقد سریـال شـهرزاد؛  فصل دوم

پس از مشاهده وضعیت نا‌آرام خانواده دیوان‌سالار، معرفی شخصیت‌های منفی جدید، حذف موانع از روش‌های مسالمت‌آمـیز و خشونت‌آمـیز و نـهایتا جایگزینی بزرگ آقا با فردی کـه به دلیل دو‌گانگی‌های متعدد درون صلاحیت او شک داریم، نـهایتا سریـال شـهرزاد کمـی ریتم نمایش حوادث را کند کرده و در جهت وا‌کاوی لایـه‌های پنـهان شخصیت‌ها و زمـینـه‌سازی اتفاقات قدم بر‌مـی‌دارد. این اقدام نـه‌تنـها باعث مـی‌شود کـه رفتار‌های برخی شخصیت‌ها توجیـه شود، بلکه با محروم مخاطب از دریـافت اطلاعات راه را به منظور اپیزود‌های بعدی هموار مـی‌کند. درست هست که سریـال‌ها بـه دلیل مدت زمان بیشتر نسبت بـه آثار سینمایی، مـی‌توانند داستانی چند بخشی را با کوچک‌ترین جزئیـات بـه نمایش بگذارند، اما اگر ریتم بـه درستی کنترل نشود با سریـالی رو‌به‌رو خواهیم بود کـه در چند قسمت سر‌شار هست از سکانس‌های هیجان‌انگیز و در اپیزود‌های بعدی فاقد هر‌گونـه رخداد مـهم و در نتیجه خسته‌کننده خواهد بود. با این وجود کـه جدید‌ترین اپیزود سریـال شـهرزاد خسته‌کننده نیست اما درون دسته دوم قرار مـی‌گیرد.

قسمت سوم فصل دوم شـهرزاد از سکانس‌ پایـانی قسمت دوم آغاز مـی‌شود. جایی کـه قباد دیوان‌سالار، بـه پشتیبانی بلقیس و نصرت کـه از ابتدا بـه عنوانانی کـه کنترل مـهره‌ها را درون دست دارند، معرفی شدند، سرانجام با تمامـی موانع و ویژگی‌های متضاد شخصیتی، جایگزین بزرگ آقا شد. تصمـیمـی کـه با عدم موافقت هاشم درون قسمت دوم همراه و با دلیل او به منظور تصمـیمش درون قسمت سوم همراه مـی‌شود. این اقدامات هاشم از تصمـیم او مبنی بر خروج از تشکیلات دیوان‌سالار نشات مـی‌گیرند، عملی کـه هیچ‌گاه با وجود بزرگ آقا اتفاق نمـی‌افتاد. همانطور کـه نصرت درون ادامـه توضیح مـی‌دهد، بر‌خلاف بزرگ آقا کـه ارادت و فرمان‌برداری زیر‌دستانش را بـه روش‌های گو‌نا‌گون و در طی سال‌ها بـه دست آورده، قباد تنـها بـه دلیل قدرتی کـه به او وا‌گذار شده، کنترل امور را درون دست دارد. درون بین افراد خانواده دیوان‌سالار شاید وفا‌دار‌ترین زیر‌دست‌ها بـه قباد همان سه شخص نزدیک بـه بزرگ آقا باشند کـه خود را نوکر دیوان‌سالار مـی‌دانند.

راز بین قباد و نصرت پتانسیل بالایی به منظور تزریق هیجان بـه سریـال دارد کـه تا‌کنون مورد استفاده قرار نگرفته است

از زمان آغاز فصل دوم تقریبا درون تمامـی قسمت‌ها بـه صورت کم و بیش بـه راز بزرگ بین قباد و نصرت اشاره شده و تاثیر آن درون زندگی این دو شخصیت نمایش داده مـی‌شود. اما بیننده بـه همان اندازه بـه صحت و سقم آن شک دارد کـه قباد آن را باور ندارد یـا حد‌اقل تلاش مـی‌کند آن را نادیده بگیرد. درون قسمت سوم نـهایتا نصرت داستانی را مرور مـی‌کند کـه همچنان بدون هیچ مدرکی آن را با‌ز‌گو مـی‌کنند. بدون شک درون رابطه با چنین راز بزرگی و با‌اهمـیتی و با توجه بـه شناختی کـه نسبت بـه شخصیت نصرت درون طی حضورش درون فصل اول و دوم پیدا کرده‌ایم، اطمـینان بـه گفته‌های او چندان معقولانـه نیست. با این‌حال مقدمـه‌چینی بـه خوبی انجام شده و دیگر اتفاقات سریـال را تحت‌الشعاع قرار نمـی‌دهد، اما درون طرف مقابل آن‌طور کـه باید و شاید بـه آن اهمـیت داده نمـی‌شود.

دیـالوگ‌های تاریخی سریـال شـهرزاد این‌بار جایشان را بـه طنز‌های کلامـی و جملات شعار‌گونـه کـه در دو رابطه مختلف رد‌و‌بدل مـی‌شوند، وا‌گذار کرده‌اند. رابطه شـهرزاد و فرهاد همان مسیری را ادامـه مـی‌دهد کـه از دو قسمت پیش آن را آغاز کرده‌اند. کنش و واکنش‌های بین این دو شخصیت و دیـا‌لوگ‌های طنز‌آلود آن‌ها عملا کار‌کردی درون پیش‌برد داستان ندارند و لحظات کهنـه و نخ‌نمایی را بـه نمایش مـی‌گذارند کـه بار‌ها و بار‌ها نمونـه‌های آن را درون آثار کلیشـه‌ای سینما و تلویزیون ایران مشاهده کرده‌ایم. رابطه بین نصرت و شربت (لاله) نیز شرایط مشابهی دارد، با این تفاوت کـه نـه عاشقانـه بوده و نـه طنز و دیـالوگ‌های کوچه بازاری آن رعایت شده است. با این‌حال مـی‌توان آینده‌ای را به منظور آن متصور شد کـه رخداد‌های آینده را تحت تاثیر قرار بدهد.

تغییرات درون حال انجام درون خانـه دیوان‌سالار اولین قدم درون راه تثبیت جایگاه جدید قباد است

ورود شـهرزاد بـه خانـه دیوان‌سالار کـه اولین تغییرات آن با اسباب و وسایل آن آغاز شده است، بالاخره کمـی هیجان بـه اثر اضافه مـی‌کند کـه فقدان آن درون نیمـه اول قسمت سوم بـه شدت احساس مـی‌شود. مشاهده شـهرزاد و قباد رو‌ درون روی هم دوران طلایی سریـال را بـه یـاد مـی‌آورد. دورانی کـه به دور از کلیشـه‌ها و سکانس‌های رایج، داستان غیر‌قابل‌ پیش‌بینی و خاص خود را روایت مـی‌کرد. فصل اول با تنش‌های متعدد آغاز شد و تا اندازه‌ای که تا پایـان آن را حفظ کرد. اما فصل دوم درون طی دو قسمت اول تقریبا از این دست زمـینـه‌های داستانی عاری هست و انگیزه لازم را به منظور ادامـه تماشای سریـال ایجاد نمـی‌کند. تبدیل شدن قباد بـه بزرگ آقای دوم، هر‌چند محتمل، اما دور از انتظار است. دور از انتظار از این جهت کـه قباد سال‌ها این نوع سبک زندگی را تجربه کرده هست و اکنون کـه از بند آن آزاد شده، نمـی‌خواهد کـه شرایط مشابه را به منظور فرد دیگری بـه وجود بیـاورد. گفته‌های او بـه شـهرزاد و تصمـیم او به منظور جبران گذشته‌، نشان از همـین عملکرد متفاوت دارد. همچنین محتمل از این جهت کـه هدف وسیله را توجیـه مـی‌کند و اگر هدف قباد سر گیری زندگی‌اش با شـهرزاد است، راه و روش رسیدن بـه این هدف اهمـیتی ندارد و در صورت لزوم مـی‌تواند از بهره‌گیری از قدرت و کنترل دیگران استفاده کند.

قسمت سوم درون کنار تمامـی کار‌کرد‌هایش، دو شخصیت جدید را معرفی مـی‌کند. اولین شخصیت شاپور، برادر بهبودی با بازی رضا کیـانیـان هست که بر‌اساس معرفی حدودا یک دقیقه‌ای او شناختی نسبت بـه رو‌حیـات و انگیزه‌های او نداریم. با این حال طبق دیـالوگ‌ها و عملکرد‌ش مـی‌توان او را شخصیتی حساب‌گر کـه بی‌گدار بـه آب نمـی‌زند و دست بـه خیر دارد، دانست. علی‌رغم حضور کوتاه مدت شاپور، دیگر شخصیت جدید سریـال یعنی سروان آپرویز با بازی امـیر جعفری مدت زمان بیشتری درون اختیـار دارد. موارد مشابه سروان آپرویز را مدت‌ها هست که درون قالب‌ها و آثار متفاوت مشاهده کرده‌ایم. اعمال این دست شخصیت‌ها فارغ از جایگاه اجتماعی، درون یک ویژگی شباهت دارند؛ درون زمانی کـه برخفی از ضعف‌های قانون بـه نفع خود استفاده کنند، مخالفین مـی‌توانند بـه عنوان عناصر فرا‌قانونی با آن‌ها بر‌خورد کنند. سروان آپرویز که تاثیر روابط و نا‌کار‌آمدی قانون را تجربه کرده و به دلیل مبارزه با نا‌هنجاری‌ها درجه‌اش را از دست داده، خود اقدام بـه اجرای قانون مـی‌کند. بدون شک وجود چنین شخصیتی کـه به شیوه خود عمل کرده و دژ قانون را محکم‌ترین نمـی‌داند، رخداد‌های سریـال را دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

درخشان‌ترین هنر‌نمایی قسمت سوم بازی پریناز ایزدیـار درون دقایق پایـانی است

سومـین قسمت از فصل دوم سریـال شـهرزاد با تمام سکانس‌هایی کـه اضافه هستند و بدون لطمـه خوردن بـه روند داستان مـی‌توان آن‌ها را حذف کرد، دارای لحظات مـهم و تاثیر‌گذاری از جمله رویـا‌رویی شـهرزاد و بلقیس و تلاش‌های وی درون راه شبیـه قباد بـه بزرگ آقا و یـاد‌آوری کنترلش بر او است. اما بدون شک بهترین آن‌ها ملاقات شـهرزاد و شیرین است. ترکیب حالت‌های چهره ترانـه علی‌دوستی درون هنگام ادای دیـالوگ‌ها و فرو رفتن پریناز ایزدیـار درون نقش شیرین، لحظاتی را پدید آورده‌اند کـه بدون شک درون صدر جدول بر‌ترین‌های فصل دوم قرار مـی‌گیرند. دو قسمت اخیر سریـال شـهرزاد از لحاظ پایـان‌بندی عالی کار کرده‌اند، اما زمان آن رسیده هست که دیگر بخش‌های سریـال بـه سطحی برسند که مخاطب به منظور مشاهده سکانس‌های مـهم و اثر‌گذار درون داستان لحظه‌شماری نکند.

پشت صحنـه

گلاره عباسی ، شـهاب حسینی و حسن فتحی درون پشت صحنـه فصل دوم شـهرزاد

حواشی

در پی شایعه‌ای کـه از یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر خروج و متواری شدن محمد امامـی، تهیـه کننده سریـال «شـهرزاد» منتشر کرده علی اسدزاده مدیر شرکت تصویر گستر پاسارگاد، پخش کننده این سریـال واکنش نشان داد و این اقدام را دروغی بزرگ توصیف کرد.

علی اسدزاده درباره شروع این شایعه بـه خبرآنلاین گفت: «رسانـه‌ای این دروغ بزرگ را مطرح کرد و فقط امـیدوارم روی حرفش بایستد و این تیتر دروغ را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند و توضیح بدهند کـه از کجا و با چه منبعی این خبر را منتشر د.»

او درون ادامـه درباره خروج محمد امامـی از کشور نیز توضیح داد: «آقای امامـی طبق حقوق شـهروندی شان به منظور اکران خارجی «خوب بد جلف» و برگزاری ورک شاپ درون ایران خارج شدند و دوباره هم بـه ایران بازگشتند و در حال حاضر هم درون ایران هستند. ورود و خروج این مسئله هیچ ایرادی و اشکالی ندارد. بـه نظرم مضحک ترین مسئله این هست که بخواهیم درباره ورود و خروج شخصی بهی توضیحی بدهیم.»

مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد درباره ملتهب فضا پیش از آغاز توزیع فصل دوم «شـهرزاد» گفت: «وقتی همـه این شایعات درست درون زمانی شکل مـی‌گیرند کـه نزدیک بـه پخش فصل دوم سریـال «شـهرزاد» هست مـی توان گفت برخی مـی‌خواهند درون آستانـه پخش سریـال با این آشوب‌ها بـه سریـال ضربه بزنند کـه مشخص هست نمـی‌توانند.»

او افزود: «برخی نـه مـی‌توانند سریـال موفق بسازند، نـه فیلم‌هایشان فروش مـی‌کند و نـه روزنامـه‌شان تیراژ دارد و دیده مـی‌شود بنابراین مجبورند با این شایعه پراکنی‌ها و جو سازی ها فرار رو بـه جلو کنند.»

اسدزاده درون ادامـه اظهار داشت: «حرف من بـه رسانـه‌ای کـه این خبر را منتشر کرده این هست که جرات بـه خرج دهند و تیتری کـه زدند را عوض نکنند و روی حرفی کـه زدند بایستند. من فقط مـی‌خواهم بدانم منبع این خبر کجاست چون ما نباید چیزی را بهی ثابت کنیم.»

او درون پایـان افزود: «این قبیل بی اخلاقی ها درون جامعه و فضای برخی رسانـه ها بـه وجود آمده کـه جای تاسف دارد.»

گالری تصاویر




[دانلود سریـال شـهرزاد فصل 2 دوم دیالوگ عاشقانه نصرت شربت در قسمت چهارم فصل دوم شهرزاد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 10 Jul 2018 14:40:00 +0000